No Show

WAAROM HANTEREN WE EEN No-Show BELEID?

In de prijs van een behandeling zitten veel kosten verwerkt: producten, uurloon enz. Zoals iedereen van ons gewend is zijn wij geen standaard kapsalon, daarom willen we ook zo transparant en duidelijk mogelijk communiceren hoe onze prijs is opgebouwd en  waarom we een no-show beleid hebben ingevoerd. 

Wij vinden het niet nodig om annuleringskosten standaard door te berekenen in de prijs van onze bestaande behandelingen.

Hierdoor ben je als trouwe klant dus niet de dupe van annuleringskosten die we op voorhand berekenen, maar kun je juist profiteren van een prijs die heel bewust en met veel aandacht gecalculeerd is.

Maar daarentegen vinden we dat wij niet de dupe moeten zijn van een annulering binnen 24 uur of gemiste afspraak zonder opgaaf van reden. Om deze reden hebben we de volgende voorwaarden opgesteld:

Je krijgt van ons twee dagen van tevoren een herinnering via een app & mail. Bij het ontvangen van je herinnering via app en mail krijg je 24 uur de tijd om je behandeling kosteloos te annuleren.

—————————————————————————————————

Voorbeeld app-herinnering

Hierbij een herinnering aan je afspraak op (..) om (..).

Tot dan de meiden van Beichies.


LET OP:  de afspraak kan nog vanaf nu nog 24 uur geannuleerd worden. Een afspraak wijzigen of annuleren kan ALLEEN per mail en NIET via telefoon of whatsapp

Klik hieronder voor meer informatie over onze NO SHOW policy

Voor vragen kun je mailen naar: info@beichies.nl


Voorbeeld Standaard mail-antwoord

Hoi #naam,
We willen je graag herinneren aan de afspraak die je hebt gemaakt bij ons. Jouw afspraak is op # datum, #tijd , #behandeling/service.

Wil je de afspraak nog veranderen? Dit kan niet NIET via whatsapp of telefoon, maar ALLEEN via de mail info@beichies.nl met als onderwerp annuleren of veranderen afspraak. Dit kan tot 24 uur voor de afspraak. Kijk op ons NO SHOW beleid op beichies.nl/contact.

Wist je dat: wanneer je een afspraak wijzigt of annuleert we niet op korte termijn een plek beschikbaar hebben. #meedenken.

Groetjes,
De meiden van BEICHIES 

——————————————————————————————————-

HOE KAN IK ANNULEREN?

Deze app & mail zijn een extra geheugensteun, je bent echter zelf verantwoordelijk voor het noteren en nakomen van jouw afspraak. Mocht je niet kunnen, laat het ons dan binnen 24 uur na het ontvangen van je herinnering weten via de mail (info@beichies) met subject: annulering binnen 24 uur.

WAT ALS IK TE LAAT ANNULEER? 

Binnen 24 uur annuleren voor behandeling = 50%

Klanten die hun afspraak binnen 24 uur voor behandeling annuleren wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht, dit in verband met de gereserveerde tijd en plaats.

Mochten we deze plek wel in kunnen vullen, is het de eer en de arbeid van onszelf die vergoed wordt.

Wat gebeurt er als ik mijn afspraak niet nagekomen ben?

Niet gekomen/vergeten, kosten = 100%

Klanten die geen gebruik maken van zijn/haar gereserveerde plaats, zonder opgaaf van reden en daardoor onaangekondigd niet verschijnen, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats. 

Dit brengen wij de eerstvolgende keer in rekening. Het No-Show systeem zal dit automatisch herkennen en het vermelden bij de volgende afspraak.

Mochten we deze plek wel in kunnen vullen, is het de eer en de arbeid van onszelf die vergoed wordt.

Adres: Oudegracht 10 | 3511 AM Utrecht | T. 0641 911 509 | info@beichies.nl

Scroll naar top